Modern Building

שיווק דיגיטלי

הדיגיטל הוא כלי פרסום הכרחי והוא חלק מכל תכנית שיווקית. בקורס ממוקד ופרקטי, ובתכנית לימוד ראשונה מסוגה ובלעדית לחטיבת הניהול, נלמד את כלי הפרסום הממומן והאורגניים וניישם את התכנית כבר במהלך הקורס. בוגרי התכנית יקבלו כלים לניהול נוכחות פרסום בדיגיטל וניסיון תעסוקתי על לקוח נבחר, כבר במהלך הלימודים.

למה כדאי ללמוד דווקא אצלנו?

אנחנו שומרים על רמה גבוהה

למכללות המקצועיות לא תמיד יש תנאי קבלה

כי לא צריך לפחד מטכנולוגיה

כלי השיווק הדיגיטלי משתנים כל הזמן. לכן אין צורך ללמוד ממשקים ותוכנות בעל פה. הדגש הוא על אסטרטגיה ועבודה נכונה

עבודה אישית עם המרצה

לצד המפגשים הפרונטליים יתקיימו מפגשים אישיים בזום, בהם תלווה המרצה את עבודתכם עם המותג או העסק שתרצו לקדם.

החומר יעלה לאתר הקורס

כלל המצגות והחומרים יעמדו לרשותכם באתר הקורס החל מהמפגש הראשון. כך שתוכלו לקרוא ולהיערך לשיעורים הבאים.

אנחנו לא מתחילים מהבסיס

קורסי הדיגיטל מכילים לרוב תכנים שכבר פגשתם במהלך הלימודים באקדמיה. כבר מהשיעור הראשון נגלה פן חדש ופרקטי.

קורס בגובה העיניים

אפשר ללמוד דיגיטל בלי לדקלם מושגים מפוצצים או הבטחות גדולות. מנהלים צריכים להבין את התהליך ולא להסתנוור מהבטחות גדולות ורחוקות מימוש.

תכנית שמותאמת לסטודנטים עסוקים

אנחנו יודעים שזמנכם יקר. ולכן בנינו תכנית שתתאים ללו"ז הצפוף שלכם. מפגש שבועי באורך 3 שעות, מינימום מטלות ומקסימום ידע.

אתם לא חייבים להירשם לכל הקורס

אנחנו מאוד בטוחים בהכשרה המקצועית שבנינו עבורכם, ואין לנו ספק שתהיו מרוצים. אתם יכולים להירשם רק לחלק הראשון של הקורס, להתרשם מהתכנים ולבחור אם להמשיך לחלק הבא.

חגית גדרון.jpg

על המרצה 

חגית גידרון, יועצת פרסום ומרצה למקצועות הדיגיטל במכללה לניו מדיה, אונ' אריאל ומכללות נוספות. בעלת ניסיון עשיר בניהול פעילות שיווקית בדיגיטל למותגים גדולים, בינוניים, עסקים קטנים, רשויות מקומיות ועמותות. לאחר שנתיים של הדרכה אינטנסיבית, פיתחה שיטת לימוד ייחודית למנהלים המאפשרת למידה לצד התנסות פרקטית במהלך הקורס.

מה האפשרויות שלכם?

אני רוצה להרשם לכל הקורס 

מצוין ! בהרשמה מוקדמת לכל הקורס תשלמו רק 1400 ש"ח לכל הקורס 

1

אני רוצה להרשם רק לחלק הראשון של הקורס

בהרשמה לחלק הראשון בלבד של הקורס תשלמו 750 ש"ח ,

ובמידה תחליטו שאתם רוצים להמשיך לחלק השני תשלמו 900 ש"ח נוספים .

2

אני לא סטודנט באוניברסיטת בן גוריון 

אנחנו מציעים למתעניינים אשר אינם סטודנטים של האוניברסיטה לקחת חלק בקורס  
תשלום לכל הקורס - 1600

תשלום לכל חלק בנפרד - 900 ש"ח לחלק הראשון ו1000 ש"ח לחלק השני.

3

* פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים
 

מה בתכנית?

תכנית הקורס מתחלקת ל2 חלקים מרכזיים

3/12/21
מפגש ראשון

בואו ניצור נוכחות בדיגיטל

מטרת השיעור היא היכרות ראשונית עם כלי השיווק בדיגיטל. להבין מהו מסע לקוח ומשפך שיווקי בדיגיטל. בסוף השיעור תדעו לתכנן את המהלך השיווקי עבור הלקוח שלכם ועל הדרך נלמד ליצור דף עסקי בגוגל (כזה שיקדם את הלקוח שלכם).

24/12/21
מפגש רביעי

בואו נבנה קמפיין ברשת החיפוש

מערכות הגשת הקמפיינים השתנו ועוד ישתנו ללא הרף. אבל השיטה המנצחת לניהול קמפיינים לא משתנה. נערוך מחקר ביטויי חיפוש, נחלק את הביטויים לקבוצות ונלמד איך לנסח מודעות מניעות לפעולה.

10/12/21
מפגש שני

עקרונות הSEO

מה לא נאמר על מנוע החיפוש של גוגל? הגיע הזמן לנפץ מיתוסים ולהבין איך נוכל להשתמש בכלי הקידום האורגני כדי לקדם את הלקוחות שלנו. בסוף השיעור נדע לבצע QA לאתרים ולבנות תכנית עבודה פרקטית לקידום אתרים.

31/12/21
מפגש חמישי

קמפיין ברשת החיפוש

המשך – נבנה את הקמפיין הראשון שלנו במערכת ניהול הקמפיינים של גוגל. נכיר את שלבי העבודה ונלמד איך למקסם את התקציב.

17/12/21
מפגש שלישי

בניית דפי נחיתה

בפרויקטים גדולים כדאי להיעזר במתכנתים, גרפיקאים וכותבי תוכן כדי ליצור דף נחיתה מקצועי. אך בפרויקטים דלי תקציב אפשר ליצור דף נחיתה מקצועי באמצעות כלים (כמעט) חינמיים. נלמד להתאים את דף הנחיתה למטרה השיווקית ונתנסה בבניית דף נחיתה עבור הלקוח שלנו.

7/1/22
מפגש שישי

אופטימיזציה ופיקסלים

שתי מילים גדולות שמסכמות את שיטת הפרסום בדיגיטל. נלמד להטמיע פיקסל בדף הנחיתה שיצרנו ואחרי שיצרנו את הקמפיין הראשון נלמד למדוד אותו בשיטת AB טסטינג. בנוסף נסכם את החלק הראשון של הקורס ונקבל הנחיות למטלת הסיכום – הכוללת את כלל התכנים שנלמדו עד כה. טיפ: אם תבצעו את התרגולים במהלך השיעור, תוכלו להגיש את המטלה בסמוך לשיעור האחרון. 

חלק ראשון

חלק שני

7

טרגוט קהלים בגוגל ועיצוב באנרים

מערכת הקידום הממומן בגוגל מציעה שלל כלים לפילוח קהלי מטרה. נלמד איך לבנות את הקהל הנכון לקמפיין שלנו. בנוסף, כהכנה לקמפיין ברשת המדיה, נעצב יחד באנרים באמצעות Canva

10

מערכת הקידום של פייסבוק ואינסטגרם

נכיר את מערכת הקידום הממומן הכוללת 11 כלים בעלי מטרות שיווקיות שונות. נלמד לפלח את קהל המטרה, לפתוח דף עסקי וניגש לקמפיין הראשון שלנו – קמפיין מעורבות.

13

הגיע הזמן להתחיל לעבוד

הכלים שרכשתם בקורס יכולים לבנות לכם קריירה. נלמד איך לנהל מספר לקוחות במקביל, שיחות משא ומתן, דגשים למציאת עבודה וראיונות עבודה. תקבלו מקבץ לינקים של מאגרי משרות, הד האנטרים וקבוצות מקצועיות שיסייעו לכם בהמשך הדרך. בנוסף נסכם את הקורס ונדבר על מטלת הסיום.

8

בניית קמפיין ברשת המדיה

אנחנו מוכנים לשלב הבא. בשיעור נבנה את הקמפיין הראשון שלנו ברשת המדיה. נקים סדרות מודעות עם עיצובים שונים. נלמד לבנות מודעה רספונסיבית, וניצור יחד קמפיין רימרקטינג שיוצג למשתמשים שביקרו באתר/ בדף הנחיתה שלנו.

11

אופטימיזציה, קמפיין תנועה וקמפיין סרטונים

נלמד איך לבנות קמפיין תנועה ולמדוד את הקמפיינים בשיטת AB טסטינג. בנוסף נכיר את קמפיין הסרטונים שעוזר לקדם תכני וידאו ולפלח קהלים.

9

בניית קמפיין וידאו

גוגל מציעה כלים מתקדמים להעברת מסרים שיווקיים בסרטוני וידאו. נכיר את מערכת הSEO של יוטיוב ונבנה תכנית עבודה לקידום סרטונים באופן אורגני. בנוסף נלמד לקדם את הסרטונים באמצעות קידום ממומן.

12

קמפיין לידים

נכיר פתרונות לבניית קמפיין לידים ללא צורך בהקמת דפי נחיתה, באמצעות קמפיין הודעות וקמפיין יצירת לידים. נכין תכנית עבודה לקמפיין זה הכוללת תקנון לאיסוף לידים, משפך שיווקי ודגשים לטיפול נכון בלידים לצורך סגירת עסקה.

מה חשוב לדעת על התכנית?

התכנית תועבר בצורה פרונטלית

כלל התכנים יהיו מוקלטים לטובת הסטודנטים

הקורס מתנהל במתכונת On Job Training 

הארגונים איתם נעבוד בקורס

Logo Faculta BeerSheva MAIN-01.png
dotango-logo-02-1.png
cubelogo.png
לוגו-ושם-חברה-109px-H-100.jpg
logo_2x.png
4541 Kedem logo Final-01.png
logo-main.jpg