Runners Taking Off

! Boost  
התכנית לניהול מנטלי

תכנית יוקרתית שנוצרה עבור מנהלים ומתמקדת בהענקת כלים יישומיים לניהול מנטלי של צוות עובדים ולפיתוח והעצמה של המנהל. התכנית מתמקדת ברכיבים הפסיכולוגיים-מנטליים המרכזיים, אשר משפיעים על הביצוע האנושי.

על התכנית

ניהול צוות עובדים דורש מיומנויות רבות ומגוונות. הצלחתו של המנהל נמדדת ביכולתו להוביל את צוות עובדיו להצלחה בהשגת המטרות הארגוניות שהוצבו. אתגרי הניהול המודרניים מעלים את החשיבות שיש לגורם המנטלי בתפקוד האדם ובביצועיו במצבי הישג עתירי לחץ. התוכנית שמה דגש על הידע המחקרי והפרקטי המצוי בספורט ההישגי, ומכילה אותו על תחומי הארגון והעבודה ועל החיים בכלל

הפעילות במסגרת תכנית !BOOST מתבססת על למידה תוך כדי עשיה מתוך מטרה לחשוף את המשתתפים לידע, שיטות וכלים חדשניים ועדכניים בתחום הניהול המנטלי, אך גם בכדי להוביל ליישומם. בין היתר יתבצעו סימולציות, תהליכי ניתוח מקרה והתנסות בגיבוש תכניות אישיות אותן יוכלו המשתתפים להטמיע במקום עבודתם. במהלך ההכשרה ייחשפו עורכי הדין לדילמות מקצועיות מעולם הספורט וירכשו כלים שימושיים להתמודדות אפקטיבית עם לחץ בזמן אמת.

המשתתפים עובדים באופן אינדיבידואלי ובקבוצות, ומתנסים בטכניקות מנטליות מרכזיות, אשר תאפשרנה להם להתמודד ביעילות עם הלחץ הכרוך בצורך המתמיד לשפור ביצועים במצבי הישג.

ספורט תחרותי וניהול באוריינטציה הישגית

ההכנה המנטלית המיועדת לפיתוח מצוינות בספורט תחרותי הוביל להשראה ביחס לתהליכים דומים המתרחשים בעולם ניהול ארגונים באוריינטציה הישגית. הספורט התחרותי,  מזכיר לא פעם את האתגרים עימם מתמודד המנהל.

התכנית BOOST!  שמה דגש על הידע המחקרי והפרקטי המצוי בעולם הניהול המנטלי ונשענת על ניסיון עשיר מעבודה פרקטית אינטנסיבית וידע תיאורטי-מחקרי עדכני מתחום פסיכולוגית הספורט והארגון. יחד, מהווים הכלים שאליהם נחשפים המשתתפים מערך סינרגטי, אשר מאפשר החלה ויישום בהקשר הארגוני-ניהולי.

הכלים שאיתם תצאו לדרך

  • שיטות שימושיות להתמודדות אפקטיבית עם לחץ בזמן אמת.

  • עקרונות בהובלת יחידים, קבוצות וארגונים כ"סוכני שינוי" בהתמודדות אפקטיבית עם פעילות תחת לחץ. 

  • עקרונות בהצבת מטרות מעולם פסיכולוגיית הספורט.

  • אמצעים מעשיים  לניהול משברים.

  • גישות ופתרונות להתמודדות עם שחיקה.

נושאים מרכזיים

הקשר בין עוררות לביצוע

במהלך הסדנה נדון בשאלות הבאות:

  1. מהו לחץ?

  2. האם לחץ הוא באמת כל כמך גרוע?

  3. מהו מודל ה U  ההפוך ואיך החוקרים ירקס-דודסון יכולים לעזור לנו להגיע לביצועי שיא?

  4. מהו FLOW? והאם אפשר ללמוד להגיע אליו?

  5. איך פרשנות נכונה תעזור לך להגיע לביצועי שיא?

מפגש ראשון 

איך להציב ולהשיג מטרות

במהלך הסדנה נדון בשאלות הבאות:

  1. מה ההבדלים בין חלומות למטרות?

  2. מהם חמשת התנאים להצבת מטרות אופטימאלית?

  3. איך מנסחים מטרות כדי לנוע מהר יותר להשגתם?

  4. איך יוצרים את "מפת המטרות" האישית שלך?

  5. מהם החסמים של הארגון אשר מונעים להשיג את המטרה?

מפגש שני

מפגש שלישי

הקשר בין ביטחון עצמי לביצוע מיטבי

במהלך הסדנה נדון בשאלות הבאות:

  1. מיהו הפסיכולוג אלברט בנדורה ומה הוא מלמד אותנו על מסוגלות עצמית?

  2. מהן ארבעת המקורות החזקים ביותר המשפיעים על מסוגלות עצמית?

  3. איך משתלטים על הקול הפנימי? והאם זה אפשרי?

  4. מהם ארבעת הפרמטרים לדיבור פנימי בזמן לחץ?

  5. מהם העקרונות להדמיית ביצוע?

מפגש רביעי

קבלת החלטות

במהלך הסדנה נדון בשאלות הבאות:

  1. מהי יצירתיות בספורט ואיך קשורה לניהול?

  2. מהם דפוסי חשיבה של ספורטאי מצליח ואיך נשליך זאת על הארגון?

  3. איך מקבלים החלטות רציונאליות ב"מאני טיים"?

  4. איך מפתחים יצירתיות בארגון ובעבודה? 

  5. איך חדשנות בספורט יכולה ללמד אותנו על ביצועי שיא בעבודה?

קהל יעד 

מנהלים המעוניינים לפתח ולהעצים את מיומנויות הניהול שלהן, ולהוות "עוגנים" לשיפור החוסן הנפשי של עמיתיהם.

מובילי התכנית

מיקי בר אלי.jpg

ראש התכנית ומנחה אקדמי

פרופסור מיכאל בר -אלי 

אוניברסיטת בן גוריון

ליאור ליפשיץ.jpg

מנהל התכנית

מר ליאור ליפשיץ

המרכז לפסיכולוגיית ספורט

מבנה התכנית

התכנית תכלול 4 ימי פעילות מרוכזים - 8 שעות לכל מפגש.

קיימים שני מסלולי הרשמה :

  • אפשרות להרשמה למפגש יחיד.

  • אפשרות להרשמה לכל המפגשים בקורס.

שיטת הלימוד

המפגשים בקורס ישלבו:

סרטונים והפעלות

התנסויות מעשיות

ניתוחי מקרה

המשתתפים ירכשו תשתית של מיומנויות מנטליות על ידי חשיפה לידע, לשיטות ולכלים החדשניים והעדכניים ביותר בתחום.

3/12/21
מפגש ראשון

בואו ניצור נוכחות בדיגיטל

מטרת השיעור היא היכרות ראשונית עם כלי השיווק בדיגיטל. להבין מהו מסע לקוח ומשפך שיווקי בדיגיטל. בסוף השיעור תדעו לתכנן את המהלך השיווקי עבור הלקוח שלכם ועל הדרך נלמד ליצור דף עסקי בגוגל (כזה שיקדם את הלקוח שלכם).

24/12/21
מפגש רביעי

בואו נבנה קמפיין ברשת החיפוש

מערכות הגשת הקמפיינים השתנו ועוד ישתנו ללא הרף. אבל השיטה המנצחת לניהול קמפיינים לא משתנה. נערוך מחקר ביטויי חיפוש, נחלק את הביטויים לקבוצות ונלמד איך לנסח מודעות מניעות לפעולה.

10/12/21
מפגש שני

עקרונות הSEO

מה לא נאמר על מנוע החיפוש של גוגל? הגיע הזמן לנפץ מיתוסים ולהבין איך נוכל להשתמש בכלי הקידום האורגני כדי לקדם את הלקוחות שלנו. בסוף השיעור נדע לבצע QA לאתרים ולבנות תכנית עבודה פרקטית לקידום אתרים.

31/12/21
מפגש חמישי

קמפיין ברשת החיפוש

המשך – נבנה את הקמפיין הראשון שלנו במערכת ניהול הקמפיינים של גוגל. נכיר את שלבי העבודה ונלמד איך למקסם את התקציב.

17/12/21
מפגש שלישי

בניית דפי נחיתה

בפרויקטים גדולים כדאי להיעזר במתכנתים, גרפיקאים וכותבי תוכן כדי ליצור דף נחיתה מקצועי. אך בפרויקטים דלי תקציב אפשר ליצור דף נחיתה מקצועי באמצעות כלים (כמעט) חינמיים. נלמד להתאים את דף הנחיתה למטרה השיווקית ונתנסה בבניית דף נחיתה עבור הלקוח שלנו.

7/1/22
מפגש שישי

אופטימיזציה ופיקסלים

שתי מילים גדולות שמסכמות את שיטת הפרסום בדיגיטל. נלמד להטמיע פיקסל בדף הנחיתה שיצרנו ואחרי שיצרנו את הקמפיין הראשון נלמד למדוד אותו בשיטת AB טסטינג. בנוסף נסכם את החלק הראשון של הקורס ונקבל הנחיות למטלת הסיכום – הכוללת את כלל התכנים שנלמדו עד כה. טיפ: אם תבצעו את התרגולים במהלך השיעור, תוכלו להגיש את המטלה בסמוך לשיעור האחרון. 

חלק ראשון

3/12/21
מפגש ראשון

בואו ניצור נוכחות בדיגיטל

מטרת השיעור היא היכרות ראשונית עם כלי השיווק בדיגיטל. להבין מהו מסע לקוח ומשפך שיווקי בדיגיטל. בסוף השיעור תדעו לתכנן את המהלך השיווקי עבור הלקוח שלכם ועל הדרך נלמד ליצור דף עסקי בגוגל (כזה שיקדם את הלקוח שלכם).

24/12/21
מפגש רביעי

בואו נבנה קמפיין ברשת החיפוש

מערכות הגשת הקמפיינים השתנו ועוד ישתנו ללא הרף. אבל השיטה המנצחת לניהול קמפיינים לא משתנה. נערוך מחקר ביטויי חיפוש, נחלק את הביטויים לקבוצות ונלמד איך לנסח מודעות מניעות לפעולה.

10/12/21
מפגש שני

עקרונות הSEO

מה לא נאמר על מנוע החיפוש של גוגל? הגיע הזמן לנפץ מיתוסים ולהבין איך נוכל להשתמש בכלי הקידום האורגני כדי לקדם את הלקוחות שלנו. בסוף השיעור נדע לבצע QA לאתרים ולבנות תכנית עבודה פרקטית לקידום אתרים.

31/12/21
מפגש חמישי

קמפיין ברשת החיפוש

המשך – נבנה את הקמפיין הראשון שלנו במערכת ניהול הקמפיינים של גוגל. נכיר את שלבי העבודה ונלמד איך למקסם את התקציב.

17/12/21
מפגש שלישי

בניית דפי נחיתה

בפרויקטים גדולים כדאי להיעזר במתכנתים, גרפיקאים וכותבי תוכן כדי ליצור דף נחיתה מקצועי. אך בפרויקטים דלי תקציב אפשר ליצור דף נחיתה מקצועי באמצעות כלים (כמעט) חינמיים. נלמד להתאים את דף הנחיתה למטרה השיווקית ונתנסה בבניית דף נחיתה עבור הלקוח שלנו.

7/1/22
מפגש שישי

אופטימיזציה ופיקסלים

שתי מילים גדולות שמסכמות את שיטת הפרסום בדיגיטל. נלמד להטמיע פיקסל בדף הנחיתה שיצרנו ואחרי שיצרנו את הקמפיין הראשון נלמד למדוד אותו בשיטת AB טסטינג. בנוסף נסכם את החלק הראשון של הקורס ונקבל הנחיות למטלת הסיכום – הכוללת את כלל התכנים שנלמדו עד כה. טיפ: אם תבצעו את התרגולים במהלך השיעור, תוכלו להגיש את המטלה בסמוך לשיעור האחרון. 

חלק ראשון